RECEPCJA HOTELU / RESTAURACJA
tel. 15 842 02 09

Covid-19

Regulamin Covid-19

Regulamin funkcjonowania Hotelu Hutnik w związku z zagrożeniem COVID-19

Celem  wdrożonych  procedur jest  zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  dla pracowników (obsługi) oraz gości, minimalizowanie ryzyka zakażenia Gości, pracowników oraz innych osób z zewnątrz, w tym dostawców.

Działania dostosowywane są na bieżąco do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.

Zarząd Hotelu Hutnik będzie Państwu wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu.

  1. Prosimy o zachowanie dystansu 2 metrów.
  2. Prosimy o korzystanie z dozowników z płynem do dezynfekcji rąk(umieszone przy recepcji i na każdym piętrze oraz w restauracji).
  3. Prosimy o korzystanie z wywieszonych w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcji dot. mycia rąk.
  4. Zapewniamy sprzęt i środki oraz monitorujemy codzienne prace porządkowe, ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych – poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w pomieszczeniach pracy.
  5. Ograniczamy do minimum czas przebywania gości przy recepcji (preferowana forma płatności kartą, przelew przed przyjazdem).
  6. Kontrolujemy liczby gości w hotelu (na podstawie liczby dostępnych pokoi).
  7. Istnieje możliwość użytkowania sali konferencyjnej na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa (zachowanie dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby).
  8. Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób nie zakwaterowanych.
  9. Rutynowe sprzątanie pokoi/tzw.: pobyty trwające, odbywa się tylko na specjalne życzenie Gościa. W celu usprawnienia procesu sprzątania pokoju w trakcie pobytu zalecamy, aby zamknąć bagaż, uporządkować swoje ubrania, a prywatne przybory toaletowe schować do kosmetyczki.
  10. Po każdym Gościu przeprowadzamy rutynowe sprzątanie pokoju i dezynfekcji wszystkichpowierzchni dotykowych (w tym oparć krzeseł), sprzętu (np. piloty) oraz łazienki.
  11. Każdy pokój po wysprzątaniu jest zamykany i takim pozostaje do meldunku Gości.
  12. Personel sprzątający jest wyposażony w sprzęt ochronny. Pościel i ręczniki są prane w temp. min 60 OC z dodatkiem dedykowanego detergentu. Prane i dostarczane jest w reżimie sanitarnym.
  13. Część restauracyjna Hotelu Hutnik została przygotowana wg wytycznych i przebywanie w niej jest regulowane przede wszystkim poprzez zachowanie odległości 2 metrów pomiędzy Gośćmi czyli udostępnienie co drugiego stolika. Wybór śniadań odbywa się z karty. Wyserwowywany jest przez zabezpieczony personel.
  14. Sprzęty hotelowe udostępniane Gościom są dezynfekowane po każdym użyciu.
  15. W Hotelu zostało wyznaczone pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osoby w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
  16. W recepcji znajdują się niezbędne i ważne numery telefonów do stacji sanitarno- epidemiologicznej, służb medycznych.
  17. Dokonując rezerwacji pokoju, Gość akceptuje zasady bezpieczeństwa sanitarnego opracowanego przez hotel. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa jeśli ten nie zastosuje się do zasad i wytycznych lub będzie mieć objawy chorobowe.

Hotel

GOŚCINNOŚĆ

NASZĄ TRADYCJĄ

ZAREZERWUJ POKÓJ

Restauracja

W NASZEJ RESTAURACJI

GOTUJEMY

Z PASJĄ
RESTAURACJA
ŚNIADANIA

Uroczystości

KOMUNIE
CHRZCINY
Copyright © Hutnik.pl 2022 | Wszelkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: Adimo.pl