Covid-19
Regulamin Covid-19
Regulamin funkcjonowania Hotelu Hutnik w związku z zagrożeniem COVID-19
Celem wdrożonych procedur jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla pracowników (obsługi) oraz gości, minimalizowanie ryzyka zakażenia Gości, pracowników oraz innych osób z zewnątrz, w tym dostawców.
Działania dostosowywane są na bieżąco do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.
Zarząd Hotelu Hutnik będzie Państwu wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu.
- Prosimy o zachowanie dystansu 2 metrów.
- Prosimy o korzystanie z dozowników z płynem do dezynfekcji rąk(umieszone przy recepcji i na każdym piętrze oraz w restauracji).
- Prosimy o korzystanie z wywieszonych w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcji dot. mycia rąk.
- Zapewniamy sprzęt i środki oraz monitorujemy codzienne prace porządkowe, ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych – poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w pomieszczeniach pracy.
- Ograniczamy do minimum czas przebywania gości przy recepcji (preferowana forma płatności kartą, przelew przed przyjazdem).
- Kontrolujemy liczby gości w hotelu (na podstawie liczby dostępnych pokoi).
- Istnieje możliwość użytkowania sali konferencyjnej na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa (zachowanie dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby).
- Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób nie zakwaterowanych.
- Rutynowe sprzątanie pokoi/tzw.: pobyty trwające, odbywa się tylko na specjalne życzenie Gościa. W celu usprawnienia procesu sprzątania pokoju w trakcie pobytu zalecamy, aby zamknąć bagaż, uporządkować swoje ubrania, a prywatne przybory toaletowe schować do kosmetyczki.
- Po każdym Gościu przeprowadzamy rutynowe sprzątanie pokoju i dezynfekcji wszystkichpowierzchni dotykowych (w tym oparć krzeseł), sprzętu (np. piloty) oraz łazienki.
- Każdy pokój po wysprzątaniu jest zamykany i takim pozostaje do meldunku Gości.
- Personel sprzątający jest wyposażony w sprzęt ochronny. Pościel i ręczniki są prane w temp. min 60 OC z dodatkiem dedykowanego detergentu. Prane i dostarczane jest w reżimie sanitarnym.
- Część restauracyjna Hotelu Hutnik została przygotowana wg wytycznych i przebywanie w niej jest regulowane przede wszystkim poprzez zachowanie odległości 2 metrów pomiędzy Gośćmi czyli udostępnienie co drugiego stolika. Wybór śniadań odbywa się z karty. Wyserwowywany jest przez zabezpieczony personel.
- Sprzęty hotelowe udostępniane Gościom są dezynfekowane po każdym użyciu.
- W Hotelu zostało wyznaczone pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osoby w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
- W recepcji znajdują się niezbędne i ważne numery telefonów do stacji sanitarno- epidemiologicznej, służb medycznych.
- Dokonując rezerwacji pokoju, Gość akceptuje zasady bezpieczeństwa sanitarnego opracowanego przez hotel. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa jeśli ten nie zastosuje się do zasad i wytycznych lub będzie mieć objawy chorobowe.